Terug
Assortiment Assortiment
Voor 17.30 besteld, morgen in huis*
6 dagen per week geopend
Iedere werkdag bereikbaar van 07.00 - 17.30 uur

veelgestelde vragen

main-product-img-0
My order

Reparaties

Valt mijn reparatie nog onder garantie?

Om zeker te weten of uw reparatie binnen de garantie valt, kunt u contact opnemen met onze medewerkers 010 - 2 888 444 of info@breur.nl. Wij zoeken het graag voor u uit!

Wat als mijn reparatie niet onder fabrieksgarantie valt?

Wij repareren graag uw gereedschap en geven advies of dit ook rendabel is. De prijsopgave ontvangt u per e-mail en afhankelijk van uw antwoord gaan wij al dan niet tot reparatie over.

Bieden jullie vervangend gereedschap aan?

Wij bieden vervangend gereedschap te leen aan! Geen tijdverlies, geen extra kosten en betrouwbaar gereedschap!

Repareren jullie ook op locatie?

Kleine herstelwerkzaamheden repareren of vervangen wij direct, zelfs op locatie. Overige reparatie op locatie kan eventueel in overleg.

My account

Mijn account

Kan iedereen bij Breur kopen?

Niet zomaar iedereen kan bij Breur kopen; je hebt een KVK-nummer nodig. Breur is een zakelijke leverancier is, wat betekent dat Breur alleen verkoopt aan geregistreerde bedrijven met een KVK-inschrijving. Aanmelden als een klant? Klik hier, of vraag meer informatie.

Moet ik een account hebben om iets te bestellen?

Ja, een account is verplicht voor bestellingen via de webshop. In de filialen kan iedereen die geregistreerd is bij de Kamer van Koophandel bestellen.

Hoe maak ik een account aan?

U kunt een account aanmaken door uw bedrijf te registreren via onze website of door contact met ons op te nemen.

Waar kan ik mijn gegevens aanpassen?

U kunt uw gegevens aanpassen via de website, onder het kopje "Mijn account".

Returns

Retourneren

Hoe kan ik producten retourneren?

Onze retourprocedure is ontworpen met uw gemak in gedachten. Wanneer u een artikel wilt retourneren, hoeft u alleen maar het product mee te geven aan onze chauffeur tijdens de aflevering of bij het ophalen van nieuwe bestellingen. Vanaf dat moment nemen wij de rest voor u uit handen.

U hoeft zich geen zorgen te maken over ingewikkelde administratieve procedures of lange wachttijden. Wij streven ernaar om het retourproces zo efficiënt mogelijk te maken, zodat u zich kunt concentreren op uw projecten zonder gedoe of vertragingen. Wij streven we ernaar om uw ervaring zo probleemloos mogelijk te maken, van begin tot eind.

Welke producten kan ik retourneren?

Alle producten met uitzondering van specials mogen bij ons retour.

Er is een verkeerd product geleverd. Wat nu?

Neem gelijk contact met ons op via verkoop@breur.nl of bel ons 010 - 2 888 444 en we kijken gelijk samen met u naar de mogelijkheden om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

Moet ik betalen voor retourneren?

Nee, wij halen uw product kosteloos op bij de eerstvolgende levering.

Delivery

Leveren

Wat is de levertijd van een bestelling?

Bestelt u voor 17:30, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag geleverd, met uitzondering van zondagen.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt geleverd via onze eigen bezorgdienst.

Wat gebeurt er als ik op het levermoment de bestelling niet kan ontvangen?

Als u op het levermoment de bestelling niet kunt ontvangen, zijn er meestal een paar mogelijkheden:

Nieuwe bezorgafspraak maken: De bezorger laat een kaartje of melding achter met instructies om een nieuwe bezorgafspraak in te plannen.

Aflevering bij een afhaalpunt: Soms wordt uw bestelling bij een afhaalpunt in de buurt geleverd, waar u het later kunt ophalen.

Terug naar ons magazijn: Als bovenstaande opties niet mogelijk zijn, wordt het pakket naar ons magazijn teruggestuurd. In dat geval nemen wij contact met u op om een nieuwe leverafspraak te maken.

We raden u aan vooraf contact met ons op te nemen als u weet dat u niet aanwezig bent, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Wordt er ook in het buitenland bezorgt?

Ja, we leveren door de gehele Benelux. Wilt u buiten de Benelux bestellen, neem dan even contact op en we kijken naar de mogelijkheiden: 010 - 2 888 444

Payment

Mijn bestelling

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Als uw bestelling nog niet is verwerkt, kunnen onze medewerkers deze voor u aanpassen. Neem contact met ons op via 010 - 2 888 444, en we kijken graag wat er mogelijk is.

Ik heb een verkeerd product besteld. Wat moet ik doen?

Als uw bestelling nog niet is verwerkt, kunnen onze medewerkers deze voor u aanpassen. Heeft u deze al ontvangen nemen wij deze retour na het leveren van de juiste bestelling. Neem contact met ons op via 010 - 2 888 444, en we kijken graag wat er mogelijk is.

Het product dat ik wil bestellen, staat niet in de webshop.

Als een product niet standaard in ons assortiment zit, kunnen wij het voor u bestellen en alsnog leveren. Als u dit product regelmatig wilt bestellen, kunnen wij het bovendien aan ons assortiment toevoegen.

Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Praesentium recusandae sed blanditiis laudantium, eaque doloribus vel? Aut quia ipsum a quas minima ad aliquam quaerat nobis! Placeat consectetur provident quam.

Shops and service

Contact

Wat zijn de openingstijden?

Alle drie de vestigingen — Rivium, Gouda en Den Haag — zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 07:00 tot 17:30. Op zaterdag zijn de vestigingen geopend van 9:00 tot 17:00. Op zondag zijn alle vestigingen gesloten.

Hoe kan ik contact opnemen?

U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier, telefonisch contact opnemen met een van onze vertegenwoordigers, een filiaal bezoeken of per mail.

Waar kan ik terecht met mijn vragen buiten de openingstijden?

Buiten de openingstijden kunt u terecht via het contactformulier op onze website of per mail. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wat moet ik doen als ik een klacht of probleem heb?

Als u een klacht of probleem heeft, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier, telefonisch met een van onze vestigingen of vertegenwoordigers of per mail.

uw antwoord niet gevonden?

Chat met ons

We helpen u graag verder via de chat.

Bel ons

U kunt ons bellen van maandag t/m vrijdag van 8:45 tot 16:45 uur.

E-mail ons

Let op: de gemiddelde antwoordtijd op de e-mail bedraagt op dit moment één werkdag.